درخواست برگزاری دوره
در صورتی که مایل به برگزاری دوره کاربری Agile CRM در زمان و مکان مورد نظر خود هستید، جهت ارسال درخواست ابتدا وارد پرتال شوید.
مشخصات دوره کاربری Agile CRM
نوع دوره : تخصصی شغلی
ماهیت دوره : مالی
سطح دوره : تسلط
مدت : 18 ساعت

سرفصل

  • مقدمه
  • آشنایی با اصول
  • افراد و تعاملات مابین آن ها نسبت به فرایند ها و فناوری ها ارجحیت دارند.
  • یک نرم‌افزار قابل استفاده به مراتب نسبت به مستندات کامل و پیچیده بهتر است
  • مشارکت مشتری در فرایند توسعه به مراتب نسبت به بندهای قرارداد برتری دارد
  • اعمال تغییرات نسبت به پیروی از یک نقشه ی ثابت در اولویت است

اهداف

مدل اجایل تحت هیچ عنوان بندهای مندرج در قرارداد را نادیده نمی‌گیرد اما تیم های اجایل، به مشتری مداری ارجحیت بیشتری نسبت به پایبندی به بندهای قرارداد می دهندو برای مرتفع ساختن نیاز یا نیازهای مشتری، گاهی پا را فراتر از آنچه در قرارداد آمده می گذارند.
  • بالاترین اولویت، راضی نگه داشتن مشتری از طریق تبدیل پروژه ی اصلی به چندین بخش کوچک و تحویل تک تک آن بخش‌هایی که به خوبی کار می‌کنند و بدون باگ هستند در بازه های زمانی کوتاه
  • استقبال از تغییرات حتی در مراحل پایانی پروژه چرا که اعمال تغییراتی که منجر به بهبود نرم‌افزار شوند در نهایت منجر به رضایتمندی بیشتر مشتری خواهند شد
  • تحویل زود هنگام نرم افزاری قابل استفاده در بازه های زمانی چند هفته‌ای تا چند ماهه به طوری که هرچه این بازه های زمانی کوتاه‌تر باشد بهتر است